Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Jurnal Ilmu Komunikasi
  • Current
  • Archives
  • Announcements
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 17 No. 2 (2019)

Vol. 17 No. 2 (2019)

Published: 2020-09-02

Artikel

  • The News Construction Of Women In Online Media Tirto.Id About Cases Of Sexual Abuse

    Bunga Wahyu Kartikasari, Arif Wibawa, Prayudi Prayudi
    109-115
    • PDF
  • Perception of Adolescents About Intrusive Advertising at Telkomsel Providers and XL Axiata

    Yoga Dwi Ramadika, Puji Lestari, Isbandi Sutrisno
    116-124
    • PDF
  • Reception Analysis of Millennials Generation to Ads in Social Media

    Setiya Hertanti Oktayusita, Basuki Agus Suparno, Christina Rochayanti
    125-132
    • PDF
  • Kontestasi Berita Hoax Pemilu Presiden Tahun 2019 di Media Daring dan Media Sosial

    Edwi Arief Sosiawan, Rudi Wibowo
    133-142
    • PDF (INDONESIAN)
  • Penentuan Strategi Pengembangan Website Perguruan Tinggi Menggunakan Quality Function Deployment

    Nur Indrianti, Ariez Rizqullah
    143-155
    • PDF (INDONESIAN)
  • Implementasi Sistem Siaran Televisi Digital Di Lpp Tvri Stasiun Jawa Tengah

    Marwiyati Marwiyati, Ade Wahyudin
    156-165
    • PDF (INDONESIAN)
  • Strategi Pelayanan Informasi untuk meningkatkan Keterbukaan Informasi Publik

    Sintar Nababan
    166-180
    • PDF (INDONESIAN)
  • Nilai-Tanda sebagai Jantung Makna Relasi Konsumen dan Merek

    Bambang Sukma Wijaya, Faruk Tripoli, Hermin Indah Wahyuni
    181-192
    • PDF (INDONESIAN)
  • Aplikasi Teori Osgood untuk Evaluasi Pemaknaan Internal Strategi Komunikasi Pemasaran Co-branding

    Rachmat Kriyantono
    193-204
    • PDF (INDONESIAN)

Developed By

Open Journal Systems
More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.