Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Jurnal Ilmu Komunikasi
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 17 No. 2 (2019)
Vol. 17 No. 2 (2019)
Published:
2020-09-02
Artikel
The News Construction Of Women In Online Media Tirto.Id About Cases Of Sexual Abuse
Bunga Wahyu Kartikasari, Arif Wibawa, Prayudi Prayudi
109-115
PDF
Perception of Adolescents About Intrusive Advertising at Telkomsel Providers and XL Axiata
Yoga Dwi Ramadika, Puji Lestari, Isbandi Sutrisno
116-124
PDF
Reception Analysis of Millennials Generation to Ads in Social Media
Setiya Hertanti Oktayusita, Basuki Agus Suparno, Christina Rochayanti
125-132
PDF
Kontestasi Berita Hoax Pemilu Presiden Tahun 2019 di Media Daring dan Media Sosial
Edwi Arief Sosiawan, Rudi Wibowo
133-142
PDF (INDONESIAN)
Penentuan Strategi Pengembangan Website Perguruan Tinggi Menggunakan Quality Function Deployment
Nur Indrianti, Ariez Rizqullah
143-155
PDF (INDONESIAN)
Implementasi Sistem Siaran Televisi Digital Di Lpp Tvri Stasiun Jawa Tengah
Marwiyati Marwiyati, Ade Wahyudin
156-165
PDF (INDONESIAN)
Strategi Pelayanan Informasi untuk meningkatkan Keterbukaan Informasi Publik
Sintar Nababan
166-180
PDF (INDONESIAN)
Nilai-Tanda sebagai Jantung Makna Relasi Konsumen dan Merek
Bambang Sukma Wijaya, Faruk Tripoli, Hermin Indah Wahyuni
181-192
PDF (INDONESIAN)
Aplikasi Teori Osgood untuk Evaluasi Pemaknaan Internal Strategi Komunikasi Pemasaran Co-branding
Rachmat Kriyantono
193-204
PDF (INDONESIAN)
Developed By
Open Journal Systems